TVP Seriale umocnił się na pozycji lidera wśród kanałów serialowo-filmowych
W grupie ogólnej udział liderującego TVP Seriale wyniósł 1,61 proc. (fot. Pixabay.com)
W pierwszym półroczu 2022 roku liderem wśród kanałów serialowo-filmowych była stacja TVP Seriale.
W grupie ogólnej 4+ udział liderującego TVP Seriale (Telewizja Polska) wyniósł 1,61 proc. (wzrost z 1,34 proc.). Druga w zestawieniu naziemna Stopklatka (Kino Polska TV) zmniejszyła udział z 1,31 do 1,15 proc. Dalej były: Fox (The Walt Disney Company) – 0,55 proc. udziału (wzrost z 0,53 proc.), Polsat Film (Telewizja Polsat) – 0,54 proc. (spadek z 0,56 proc.) i Kino Polska (Kino Polska TV) – 0,43 proc. (0,47 proc. rok wcześniej).
Czytaj też: TVP sprzedała prawa do "Czterech pancernych" do Niemiec i Estonii
W pierwszej dziesiątce znalazły się też: Polsat Seriale (Telewizja Polsat) – 0,35 proc. (wzrost z 0,24 proc.), Paramount Network (Paramount Global) – 0,35 proc. (0,29 proc. rok wcześniej, gdy stacja nadawała pod nazwą Paramount Channel), TVN Fabuła (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,34 proc. (0,37 proc. rok wcześniej), Comedy Central (Paramount Global) – 0,32 proc. (spadek z 0,33 proc.) i Romance TV (Mainstream Networks) – 0,31 proc. (spadek z 0,32 proc.).
W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia liderem także był TVP Seriale, który zwiększył udział z 1,43 proc. do 1,66 proc. Druga Stopklatka zanotowała spadek z 1,24 proc. do 1,14 proc., a trzeci Fox miał 0,69 proc. udziału (wzrost z 0,62 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 pierwsze miejsce zajął również TVP Seriale – 1,91 proc. (wzrost z 1,6 proc.), drugie Stopklatka – 1,33 proc. (1,53 proc. rok wcześniej), a trzecie Polsat Film – 0,73 proc. (spadek z 0,8 proc.).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: "Studio Lotto" w TVP 3 będzie nadawane 10 minut później
(MNIE, 14.07.2022)