"Pytanie na śniadanie" nad "Dzień dobry TVN". W 16-49 wygrywa poranek TVN
"Pytanie na śniadanie" przyciągało do TVP 2 średnio 385 tys. widzów (screen Pytanienasniadanie.tvp.pl)
W pierwszym półroczu 2020 roku "Pytanie na śniadanie" oglądało w TVP 2 średnio o 5 tys. widzów więcej niż konkurencyjne "Dzień dobry TVN". Program TVN notuje lepsze wyniki od produkcji Dwójki w grupie komercyjnej.
"Pytanie na śniadanie", nadawane od 7.30 do 11.15, przyciągało do TVP 2 średnio 385 tys. widzów - o 81 tys. mniej niż w pierwszym półroczu 2021 roku. Udział Dwójki w tym paśmie w grupie ogólnej spadł z 8,87 proc. do 7,5 proc.
"Dzień dobry TVN", emitowane między 8 a 11.30, gromadziło średnio 380 tys. widzów - o 37 tys. mniej niż przed rokiem. Udział TVN w tym czasie w grupie ogólnej zmniejszył się z 7,69 proc. do 7,36 proc.
Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 lat TVN - pokazując poranny program - notował lepsze wyniki niż TVP 2. Udział TVN w czasie "Dzień dobry TVN" wyniósł 9,24 proc. (spadek z 10,99 proc. rok wcześniej), a TVP 2 w porze "Pytania na śniadanie" - 6,79 proc. (spadek z 8,12 proc.).
Z kolei "Nowy dzień" Polsat News przyciągał do Polsatu w godz. 6.00-8.40 średnio 259 tys. widzów, tj. o 38 tys. mniej niż rok wcześniej. Polsat w grupie ogólnej miał wtedy 8,27 proc. udziału w rynku (spadek z 10,74 proc.), a w 16-49 - 9,15 proc. (spadek z 12,31 proc.).
Dane: Nielsen Media, uwzględniają oglądalność przesuniętą w czasie (+2 dni).
(KOZ, 13.07.2022)