Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Pytanie na śniadanie" nad "Dzień dobry TVN". W 16-49 wygrywa poranek TVN

"Pytanie na śniadanie" przyciągało do TVP 2 średnio 385 tys. widzów (screen Pytanienasniadanie.tvp.pl)

W pierwszym półroczu 2020 roku "Pytanie na śniadanie" oglądało w TVP 2 średnio o 5 tys. widzów więcej niż konkurencyjne "Dzień dobry TVN". Program TVN notuje lepsze wyniki od produkcji Dwójki w grupie komercyjnej.

"Pytanie na śniadanie", nadawane od 7.30 do 11.15, przyciągało do TVP 2 średnio 385 tys. widzów - o 81 tys. mniej niż w pierwszym półroczu 2021 roku. Udział Dwójki w tym paśmie w grupie ogólnej spadł z 8,87 proc. do 7,5 proc. 

"Dzień dobry TVN", emitowane między 8 a 11.30, gromadziło średnio 380 tys. widzów - o 37 tys. mniej niż przed rokiem. Udział TVN w tym czasie w grupie ogólnej zmniejszył się z 7,69 proc. do 7,36 proc.

Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 lat TVN - pokazując poranny program - notował lepsze wyniki niż TVP 2. Udział TVN w czasie "Dzień dobry TVN" wyniósł 9,24 proc. (spadek z 10,99 proc. rok wcześniej), a TVP 2 w porze "Pytania na śniadanie" - 6,79 proc. (spadek z 8,12 proc.).

Z kolei "Nowy dzień" Polsat News przyciągał do Polsatu w godz. 6.00-8.40 średnio 259 tys. widzów, tj. o 38 tys. mniej niż rok wcześniej. Polsat w grupie ogólnej miał wtedy 8,27 proc. udziału w rynku (spadek z 10,74 proc.), a w 16-49 - 9,15 proc. (spadek z 12,31 proc.).

Dane: Nielsen Media, uwzględniają oglądalność przesuniętą w czasie (+2 dni).

(KOZ, 13.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.