Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza konkurs "Media dla demokracji". Nawet 137,5 tys. euro do wzięcia

Beneficjentami konkursu będą dziennikarze mediów lokalnych (fot. Vanilla Bear Films/Unsplash)

Ruszył nabór wniosków w konkursie "Media dla demokracji" organizowanym przez Fundację Stocznia, Fundację Batorego i Fundację Akademia Organizacji Obywatelskich. To szansa dla mediów lokalnych i obywatelskich na zdobycie funduszy na działalność.

W konkursie mogą wziąć udział fundacje, stowarzyszenia rejestrowe lub związki stowarzyszeń non profit, które działają od co najmniej 12 miesięcy i mogą przedstawić zatwierdzone sprawozdanie finansowe za 2021 rok, są popierane przez trzy inne organizacje lub media (wymagane poparcie pisemne), działają na rzecz dobra publicznego, a nie na rzecz swoich członków, są niezależne od władz lokalnych, regionalnych i centralnych, podmiotów publicznych, partii politycznych i podmiotów komercyjnych.

Każdy z wnioskodawców może liczyć na dotację w wysokości od 70 tys. do 137,5 tys. euro, finansowaną z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021. Budżet konkursu to 750 tys. euro.

Pieniądze można przeznaczyć m.in. na dziennikarstwo śledcze, budowanie relacji między lokalnymi dziennikarzami, wydawcami i redakcjami, szkolenia dziennikarzy, monitoring instytucji publicznych czy akcje prawne na rzecz modyfikacji prawa lub ogólnokrajowych polityk publicznych dotyczących funkcjonowania mediów.

Wnioski można składać od 14 lipca do 5 września. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 31 października 2022 roku. Zgłoszone do konkursu projekty muszą się rozpocząć po 1 listopada 2022 roku i zakończyć do 30 kwietnia 2024 roku.

Szczegółowe informacje i dokumenty konkursowe można znaleźć TUTAJ

(PAR, 13.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.