Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 12, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediapanel: Naszemiasto, Onet i "Super Express" najpopularniejszymi serwisami regionalnymi

W czerwcu serwis Naszemiasto.pl odwiedziło 9,01 mln internautów (fot. Unsplash.com)

W czerwcu Naszemiasto.pl (Polska Press) ponownie zajęło pierwsze miejsce w zestawieniu serwisów z informacjami lokalnymi i regionalnymi. Serwis Wyborcza.pl spadł na czwarte miejsce, wyprzedził go Se.pl.

Jak wynika z badania Mediapanel, w czerwcu serwis Naszemiasto.pl (Polska Press) odwiedziło 9,01 mln internautów (spadek o 1,49 proc. w porównaniu z majem 2022 roku). Dalej w zestawieniu serwisów publikujących informacje lokalne i regionalne znalazły się: Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 7,96 mln (wzrost o 10,23 proc.), Se.pl (ZPR Media) - 5,30 mln (spadek o 4,95 proc.), Wyborcza.pl (Agora) - 5,07 mln (spadek o 14,86 proc.), Fakt.pl (RASP) - 4,20 mln (wzrost o 19,82 proc.), Trojmiasto.pl (Trojmiasto.pl) - 2,53 mln (wzrost o 1,89 proc.), Tvn24.pl (TVN Discovery) - 2,43 mln (spadek o 1,06 proc.), Dziennikzachodni.pl (Polska Press) - 1,90 mln (spadek o 26,20 proc.), Wp.pl (Wirtualna Polska Media) - 2,21 mln (wzrost o 48,13 proc.), Epoznan.pl (WTK) - 2,12 mln (wzrost 20,46 proc.) i Pomorska.pl (Polska Press) - 1,80 mln (spadek o 33,88 proc.).

Spośród analizowanych serwisów internauci w maju najwięcej czasu spędzili w serwisie Trojmiasto.pl (14 min 23 s). Kolejne były: Onet.pl - 8 min 23 s, Wyborcza.pl i Tvn24.pl, które uzyskały ten sam wynik - 4 min 18 s, Fakt.pl - 4 min 12 s.

Czytaj też: BBC z rekordową oglądalnością Wimbledonu online

Wszystkie serwisy były audytowane.

(BAE, 12.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.