Łukasz Wyrzykowski marketing managerem w Allianz Polska
Łukasz Wyrzykowski jest związany z branżą finansową od ponad 15 lat (fot. LinkedIn/Łukasz Wyrzykowski)
Łukasz Wyrzykowski awansował na stanowisko marketing managera w firmie ubezpieczeniowej Allianz po tym, jak przejęła ona Grupę Aviva, w której pracował od marca 2016 roku.
W Avivie Wyrzykowski był senior brand managerem. Wcześniej pracował jako marketing manager w Expanderze i Getin Finance.
Na nowym stanowisku odpowiada za wdrażanie nowych produktów, wykorzystywanie doświadczenia w branży finansowej w promowaniu marki, zarządzanie projektami skupionymi na rozwiązaniach cyfrowych oraz współpracę z agencjami.
Marka Aviva zmieniła się w Allianz 2 lipca br., w efekcie przejęcia w Polsce i na Litwie na początku stycznia br. Allianz nabył polskie spółki z Grupy Aviva zajmujące się ubezpieczeniami na życie i majątkowymi, a także towarzystwo funduszy emerytalnych i towarzystwo funduszy inwestycyjnych.
(KAP, 12.07.2022)