Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 07, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Heimberger szefową marketingu InPostu w Polsce

Anna Heimberger jest związana z InPostem od lutego 2022 roku (fot. LinkedIn/Anna Heimberger)

Z początkiem lipca Anna Heimberger objęła stanowisko dyrektorki marketingu InPostu w Polsce, zastępując Izabelę Karolczyk-Szafrańską.

Heimberger jest związana z InPostem od lutego br., początkowo jako head of marketing communication dpt. Wcześniej pracowała m.in. w Makro Cash and Carry (jako head of branding and activation), Upfield (szefowa marketingu i e-commerce marek Rama, Kasia, Proactiv i Delma) czy sklepach Komfort, gdzie przez sześć lat zarządzała działem marketingu.

Izabela Karolczyk-Szafrańska nie odchodzi od operatora logistycznego, pozostaje na stanowisku chief marketing officer i będzie wspierała Heimberger, skupiając się na działaniach promocyjnych marki na rynkach międzynarodowych.

(KAP, 07.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.