Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 06, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Danuta Breguła odchodzi z Newonce

- Praca z zespołem Newonce była dla mnie dotąd absolutnie najciekawszym wyzwaniem zawodowym, ale nadszedł czas na zmianę - mówi Danuta Breguła (fot. materiały prasowe)

Z Newonce.media odchodzi po roku Danuta Breguła, dyrektorka ds. rozwoju biznesu subskrypcyjnego i członkini zarządu - ustalił "Presserwis". 

Jak informuje Danuta Breguła, w najbliższym czasie chce się skupić na życiu osobistym i pracy freelancerskiej.

- Praca z zespołem Newonce była dla mnie dotąd absolutnie najciekawszym wyzwaniem zawodowym, ale nadszedł czas na zmianę - mówi. - Jestem dumna z osiągnięć zespołów redakcyjnych, marketingowych, produktowych, analitycznych, aby sprostać wymaganiom modelu subskrypcyjnego i przyspieszonego wzrostu całej organizacji. Rozwój Newonce.club, po jego pierwszych sukcesach, pozostaje w rękach mocnego teamu, a jego powodzenie naturalnie zależy od solidnych treści. Będę w dalszym ciągu wspierać Newonce w zakresie, w jakim będzie trzeba - deklaruje Breguła.

- Z Danutą rozstajemy się po roku bardzo intensywnej współpracy i z poczuciem, że świetnie ten czas wykorzystaliśmy - mówi Michał Michalski, prezes Newonce.media. - Danuta pozostawia po sobie dobrze naoliwiony team Newonce.club. Dowodzenie przejmuje Maksymilian Salski, z którym Danuta pracowała wcześniej zarówno w "Wyborczej", jak i w Newonce - zapowiada Michalski.

Danuta Breguła do Newonce.media dołączyła w lipcu 2021 roku, w lutym 2022 weszła do zarządu spółki. Odpowiadała za wprowadzenie usługi subskrypcyjnej Newonce.club, która uruchomiona została w grudniu 2021 roku. W jej ramach użytkownicy mają dostęp do podcastów, ale także artykułów, materiałów wideo oraz benefitów takich jak wydarzenia specjalne czy zamknięte grupy w mediach społecznościowych. Zimą odbywały się spotkania online z prowadzącymi w ramach cyklu Newonce.online. Po dwóch miesiącach ofertę wykupiło 6 tys. użytkowników.

Danuta Breguła do końca maja 2021 roku pracowała w Agorze, z którą związana była od 2009 roku, a z zespołem "Gazety Wyborczej" - od 2014. Była w ścisłym gronie osób odpowiedzialnych za wprowadzenie limitowanego darmowego dostępu do treści "Gazety Wyborczej" i jej oferty płatnej prenumeraty cyfrowej. Zajmowała się subskrypcjami Wyborcza.pl, w ostatnim roku jako dyrektorka strategii subskrypcyjnej.

(KOZ, 06.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.