Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 06, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ewelina Kluz szefową oddziału Invibes Advertising w Polsce

Petr Mares i Ewelina Kluz oraz szefowie Invibes Advertising - Nicolas Pollet i Kris Vlaemynck (fot. Invibes Advertising/materiały prasowe)

Ewelina Kluz będzie szefową polskiego biura Invibes Advertising. Firma wyspecjalizowana w technologiach reklamy digitalowej otwiera dwa nowe biura - w Warszawie i w czeskiej Pradze.

Szefową warszawskiego biura zostanie Ewelina Kluz, country director CEE, która posiada ponad 14-letnie doświadczenie w obszarze mediów, sprzedaży oraz public relations. Przed dołączeniem do Invibes Advertising pracowała jako sales team manager w Burda Media Polska - jednej z wiodących grup medialnych, gdzie nadzorowała segmenty Lifestyle i Luxury. Wcześniej pracowała jako konsultantka PR dla marek z branży retail, fashion i beauty.

- "Cieszę się, że mogę dołączyć do Invibes Advertising na tej kluczowej pozycji i nie mogę się doczekać budowania oraz współpracy z zespołami z całej Europy Środkowo-Wschodniej. Jestem głęboko przekonana, że jesteśmy jednym z kluczowych graczy, którzy zrewolucjonizują przyszłość reklamy" - mówi Ewelina Kluz.

Szefem oddziału w Pradze zostanie Petr Mares. Ma podobne do szefowej polskiego oddziału, ponad 14-letnie doświadczenie w marketingu, mediach i technologii. Przed dołączeniem do Invibes Advertising zajmował stanowisko media strategist & trading director w Visibility Digital, niezależnej agencji marketingu cyfrowego. Pracował jako business development director w Adexpress, części grupy Dentsu. Wcześniej był business directorem w H1.cz, wiodącej agencji performance marketingu, będącej częścią GroupM.

Invibes Advertising to firma zajmująca się zaawansowanymi technologiami w obszarze reklamy digitalowej. Jej rozwiązania opierają się na formatach in-feed, zintegrowanymi z treściami redakcyjnymi na stronach wydawców takich, jak Bertelsmann, Hearst, Unify, Groupe Marie Claire, Axel Springer. Wśród klientów znajdują się Mercedes, Samsung, Levi's i IBM.

(PAR, 06.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.