Mediapanel: Wirtualna Polska wyprzedziła Onet w kategorii informacje i publicystyka
W maju treści informacyjno-publicystyczne na Wp.pl przyciągnęły 10,71 mln użytkowników (fot. Marvin Meyer/Unsplash))
W maju większość serwisów z kategorii informacje i publicystyka zanotowały spadek liczby użytkowników. Największy - Rmf24.pl. Liderem zestawienia jest Wirtualna Polska, która w maju wyprzedziła Onet.
Jak wynika z danych Mediapanelu, w maju treści informacyjno-publicystyczne na Wp.pl (Wirtualna Polska Media) przyciągnęły 10,71 mln użytkowników (spadek o 0,86 proc. w porównaniu z kwietniem 2022). Dalej były: Onet (Ringier Axel Springer Polska) - 10,43 mln (wzrost o 2,64 proc.), O2.pl (Wirtualna Polska Media) - 8,41 mln (wzrost o 6,83 proc.), Tvn24.pl (Warner Bros. Discovery) - 8,04 mln (spadek o 0,70 proc.), Interia (Grupa Polsat-Interia) - 7,98 mln (wzrost o 10,30 proc.), Gazeta.pl (Agora) - 6,75 mln (wzrost o 5,79 proc.), Radiozet.pl (Eurozet) - 6,04 mln (spadek o 9,19 proc.), Rmf24.pl (Bauer Media Group) - 5,70 mln (spadek o 11,27 proc.), Wyborcza.pl (Agora) - 5,18 mln (spadek o 7,35 proc.) i Wprost.pl (PMPG Polskie Media) - 5,18 mln (spadek o 3,33 proc.).
Użytkownicy najwięcej czasu spędzili w serwisie Wp.pl - 51 min. Kolejne były: Onet - 43 min, Interia - 27 min, TVN 24 - 23 min i Wyborcza - 20 min.
Wszystkie dane są audytowane.
(BAE, 01.07.2022)