Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 01, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediapanel: Plotek, O2 i Pudelek na czele zestawienia serwisów plotkarskich

Internauci najwięcej czasu spędzali w serwisie Pudelek (screen: Pudelek.pl)

W maju serwis O2.pl awansował na drugie miejsce zestawienia plotki, życie gwiazd. Liderem pod względem liczby użytkowników pozostaje Plotek.

Jak wynika z danych Mediapanelu, w kwietniu serwis Plotek (Agora) odwiedziło 7,56 mln użytkowników (spadek o 7,64 proc. w porównaniu z kwietniem 2022 roku). Dalej znalazły się: O2.pl/plotki (Wirtualna Polska Holding) – 7,56 mln (wzrost o 23,13 proc.), Pudelek.pl (Wirtualna Polska Holding) – 7,55 mln (wzrost o 1,77 proc.), Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) – 7,24 mln (spadek o 0,97 proc.), Pomponik.pl (Grupa Polsat-Interia) – 6,35 mln (spadek o 5,20 proc.), Gwiazdy.wp.pl (Wirtualna Polska Holding) – 5,50 mln (spadek o 6,31 proc.), Fakt.pl (RAS Polska) – 5,31 mln (wzrost o 3,97 proc.), Jastrzabpost.pl (Mediapop) – 4,47 mln (spadek o 8,66 proc.), Radiozet.pl/rozrywka (Eurozet) – 2,84 mln (spadek o 35,76 proc.) i Party.pl (Edipresse) – 2,53 mln (spadek o 3,28 proc.).

Internauci najwięcej czasu spędzali w serwisie Pudelek.pl – 28 min 37 s. Kolejne były: Pomponik.pl – 12 min 7 s, Plejada.pl – 10 min 38 s, Plotek.pl – 8 min 32 s i Jastrzabpost.pl – 7 min 11 s.

Czytaj też: Mobbing w Bauerze? Redaktorka "Chwili dla Ciebie" chce odszkodowania

Serwis Jastrzabpost.pl nie jest audytowany, jego wyniki są estymowane.

(BAE, 01.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.