Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Czerwiec 29, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W maju większość serwisów technologicznych zanotowała spadek liczby użytkowników

W maju serwis Play.google.pl odwiedziło 5,83 mln internautów (fot. Pexels.com)

W maju serwis Geekweek.interia.pl spadł o dwie pozycje na czwarte miejsce w kategorii Nauka i technologie. Wyprzedziły go Komputerswiat.pl i Telepolis.pl. Liderem zestawienia jest Play.google.pl.

Jak wynika z danych Mediapanel, w maju serwis Play.google.pl (Google) odwiedziło 5,83 mln internautów (spadek o 0,84 proc. w porównaniu z kwietniem 2022). Dalej były: Komputerswiat.pl (Ringier Axel Springer Polska) – 5,22 mln (spadek o 4,15 proc.), Telepolis.pl (Comperia) – 4,89 mln (wzrost o 0,94 proc.), Geekweek.interia.pl (GrupaPolsat-Interia) – 4,06 mln (spadek o 29,09 proc.), Tech.wp.pl (Wirtualna Polska Holding) – 3,91 mln (spadek o -7,90 proc.), Elektroda.pl (AspenCore) – 3,84 mln (spadek o 0,71 proc.), Benchmark.pl (Grupa Komputronik) – 3,18 mln (wzrost o 14,18 proc.), Dobreprogramy.pl (Wirtualna Polska Holding) – 2,98 mln (spadek o 31,95 proc.), Gadzetomania.pl (Wirtualna Polska) – 2,98 mln (wzrost o 27,69 proc.) i Spidersweb.pl (Grupa Spider’s Web) – 2,96 mln (spadek o 0,08 proc.).

Najwięcej czasu internauci spędzali w serwisie Tech.wp.pl – 7 min 58 sek. Kolejne były: Komputerswiat.pl – 6 min 32 sek, Geekweek.interia.pl – 6 min 13 sek, Spidersweb.pl – 3 min 52 sek i Elektroda.pl – 3 min 33 sek.

Czytaj też: Lis nie pojawi się na razie w Tok FM w roli komentatora. Żakowski nie komentuje

Serwisy Play.google.com, Elektroda.pl, Telepolis.pl i Benchmark.pl nie są audytowane, ich wyniki są estymowane.

(BAE, 29.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.