"Tygodnik Powszechny" z cyklem wakacyjnych tematów

Bohaterem okładki najbliższego numeru "Tygodnika Powszechnego" będzie Adam Robiński, który opowie o pomysłach na tanie wakacje (materiały promocyjne)
W najbliższym numerze "Tygodnika Powszechnego" ukaże się pierwszy materiał z wakacyjnej serii. Będzie to rozmowa z autorem książek i dziennikarzem Adamem Robińskim, który opowie o mikrowyprawach i o tym, jak spędzić urlop bez dużych wydatków.
Rozmowa Michała Okońskiego z Adamem Robińskim ukaże się w dziale Wakacje, który w ciągu roku funkcjonuje pod nazwą Zmysły. Jak zapowiada Maja Kuczmińska, dyrektorka działu marketingu, promocji i projektów specjalnych, co tydzień w środę na łamach "Tygodnika" ukażą się teksty poświęcone podróżom, a także propozycjom wypoczynku, który niekoniecznie musi się wiązać z wyjazdem na urlop.
Jak wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa, w pierwszym kwartale 2022 roku średnia sprzedaż "Tygodnika Powszechnego" (Tygodnik Powszechny) wyniosła 23 314 egz. (21 546 wydań drukowanych i 1768 e-wydań). Dodatkowo "Tygodnik Powszechny" sprzedał 1043 subskrypcje cyfrowe.
(MZD, 28.06.2022)
