Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 24, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Apple TV+ i Disney+ z największym przyrostem subskrypcji na Wyspach Brytyjskich

BARB zbiera dane dotyczące oglądalności i ocen programów telewizyjnych oraz serwisów streamingowych w Wielkiej Brytanii (Mika Baumeister on Unsplash)

Według badań Broadcasters Audience Research Board (BARB) w Wielkiej Brytanii w pierwszym kwartale 2022 roku najwięcej subskrypcji spośród serwisów streamingowych przybyło Disney+ i Apple TV+.

W sumie 19,57 mln gospodarstw domowych miało dostęp do usług wideo na żądanie, co w porównaniu z poprzednim kwartałem stanowi wzrost o blisko pół miliona. Co najmniej 13,2 mln subskrybuje przynajmniej dwie usługi (46,3 proc. wszystkich gospodarstw), w porównaniu z 12,4 mln w ostatnim kwartale ub.r. 

Na koniec marca dostęp do Disney+ miało 6,53 mln subskrybentów. Wzrost z 5,49 mln na końcu grudnia daje przyrost o 19 proc. Najwięcej urosło Apple TV+ - o 27 proc., choć wzrost następował na niższych poziomach: z 1,24 mln na 1,57 mln. 

Wbrew globalnym spadkowym tendencjom nadal najwięcej subskrypcji ma Netflix - 17,29 mln. Wzrost był niewielki - o 3 proc. (z 16,79 mln), jednak nie był to spadek. 

Drugi pod względem liczby subskrypcji Amazon Prime Video miał 13,35 mln, ze wzrostem o 6 proc. (z 12,57 mln). Now TV - 2,13 mln, wzrost o 4 proc. (z 2,06 mln).

HBO Max ze względu na umowę ze Sky na Wyspach na razie nie funkcjonuje. W środę w Wielkiej Brytanii oraz Irlandii został uruchomiony Paramount+, ale w tym zestawieniu będzie mógł zafunkcjonować dopiero za pół roku.

(MAC, 24.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.