Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 24, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ewa Skrzypek awansuje na head of SEM w SalesTube

Ewa Skrzypek pracuje w SalesTube od 2019 roku (fot. materiały prasowe)

Ewa Skrzypek awansowała na stanowisko szefowej działu SEM w agencji martechowej SalesTube.

Z firmą związana jest od stycznia 2019 roku, ostatnio jako senior SEM manager. Wcześniej pracowała przez ponad sześć lat w GroupM, początkowo jako senior SEM specialist, a następnie jako team leader SEM.

W nowej roli Skrzypek odpowiada za koordynację pracy w blisko 50-osobowym zespole, automatyzację procesów, rozwój kompetencji technologicznych i rozbudowę oferty spółki w obszarze SEM. Będzie raportować do Magdaleny Pobikrowskiej, head of biddable media.

(KAP, 24.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.