Dział: PERSONALIA

Dodano: Grudzień 08, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy dyrektor marketingu w Presspublice

Od 1 stycznia 2007 roku nowym dyrektorem marketingu w spółce Presspublica, wydawcy „Rzeczpospolitej", będzie Radosław Dobrzyński.

Zastąpi na tym stanowisku Jolantę Wiśniewską. Radosław Dobrzyński ostatnio pełnił funkcję media managera w US Pharmacia. W latach 2003 - 2005 był dyrektorem Biura Reklamy i Ogłoszeń w Presspublice.


(BW, 08.12.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.