Marki spożywcze sponsorami trasy koncertowej Quebonafide
Część z zarobionych w trakcie trasy pieniędzy muzyk przekaże na cele charytatywne (fot. materiały prasowe)
Marki Grześki, Korsarze i Hellena zostały partnerami trasy muzycznej "Mega Hip-Hop Tour" Jakuba Grabowskiego, muzyka wcześniej występującego jako Quebonafide.
W ramach touru Grabowski występować będzie w małych polskich miastach na lokalnych imprezach, jak np. Festiwal Masła w Lubochni. Nie są znane dokładne daty wszystkich wydarzeń, ale muzyk zapowiada, że będą odbywały się przez całe wakacje oraz że część zarobionych w trasie pieniędzy przekaże na cele charytatywne. W trakcie koncertów sprzedawane są m.in. koszulki z wizerunkiem artysty i jego dotychczasowe płyty. Pierwsze koncerty w ramach 3-miesięcznej trasy odbyły się na początku czerwca w Zgierzu, Obornikach Śląskich, Raciążu i Żukówku.
Czytaj też: Czarek Jóźwik i Robert Pasut z Abstrachuje TV dołączają do GetHero
Logotypy wszystkich sponsorujących trasę marek zostały umieszczone na autobusie, którym podróżuje muzyk, są również widoczne na koncertach. Batony Grześki, draże czekoladowe Korsarze i oranżada Hellena są sprzedawane przez sklepik artysty.
To nie pierwsza tego typu współpraca w polskiej muzyce. Niedawno firma produkująca wędliny Sokołów została partnerem trasy koncertowej piosenkarki Sanah.
Czytaj też: Influencerzy są pozytywniej postrzegani przez konsumentów niż celebryci
(KAP, 20.06.2022)