Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 07, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dwie brązowe nagrody dla polskich agencji w Eurobest

Polskie agencje Saatchi & Saatchi i Arc Worldwide otrzymały brązowe nagrody w rozstrzygniętym międzynarodowym konkursie reklamowym Eurobest Awards.
Obejrzyj specjalny serwis z nagrodzonymi reklamami na www.press.pl

Saatchi & Saatchi została nagrodzona brązem za wielokrotnie w tym roku już wyróżnianą kampanię „Wolność słowa na Białorusi”. W kategorii kampanie była to jedyna nominowana praca z Polski, która walczyła o nagrodę z 10 konkurentami. Jury przyznało Grand Prix agencji 180 Amsterdam za kampanię Adidasa „+10”, ponadto przyznało jedną złotą i łącznie trzy brązowe nagrody. Agencja Arc Worldwide, również jako jedyna nominowana polska agencja w kategorii reklamy interaktywnej, otrzymała jedną z 23 brązowych statuetek za kampanię „Pomaganie wzmacnia” dla Centrum Wolontariatu. W tej kategorii zwyciężyła duńska agencja Framfab za internetowy film dla Nike. Ponadto Grand Prix nagrodzono: w kategorii prasa – kampanię DDB España dla Audi RS4, telewizja/kino – spot „Piłeczki” (Sony Bravia) agencji Fallon London, outdoor – ambientową kampanię agencji Scholz & Friends z Berlina dla portalu rekrutacyjnego Jobsintown.de, radio – najkrótszy spot radiowy świata (trwa 1 sekundę) agencji BBDO Oslo dla „Księgi Rekordów Guinessa”. Agencją Roku, zdobywając najwyższą liczbę punktów w konkursie, została TBWA\Paris, wyprzedzając LG&F z Brukseli i DDB London. Laureatów Grand Prix i wybrane nagrodzone prace w poszczególnych kategoriach prezentujemy na www.press.pl .

Polski juror w konkursie Martin Winther (dyrektor kreatywny agencji Leo burnett) o Eurobest 2006 - przeczytaj

(ROM, 07.12.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.