Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Warner Bros. Discovery zwalnia tysiąc osób z działu sprzedaży reklam

Warner Bros. Discovery szuka oszczędności

Warner Bros. Discovery zamierza zredukować o 30 proc. zatrudnienie w globalnym zespole sprzedaży reklam. Oznacza to likwidację ok. 1 tys. miejsc pracy.

Od wtorku koncern zaczął oferować członkom amerykańskiego zespołu sprzedaży reklam możliwość dobrowolnego opuszczenia firmy. Dyrektor finansowy koncernu Gunnar Wiedenfels potwierdził konieczność szukania oszczędności, które mają sięgnąć 3 mld dol.

Amerykańska giełda zakwestionowała długoterminowe perspektywy branży streamingowej po gwałtownym wzroście podczas pandemii. Analitycy jako potencjalne zagrożenia wymienili rosnącą inflację i niższe wydatki konsumentów.

(MAC, 15.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.