Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 07, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Higher wprowadza monitory zapachowe

Agencja reklamowa Higher wprowadziła do oferty zapachowe monitory, które mają być wykorzystywane w działaniach BTL w punktach sprzedaży.

Monitory będą emitowały spot telewizyjny i jednocześnie, dzięki dozownikowi w obudowie monitora, zapach (w ofercie jest ponad 2 tys. zapachów). Gadżety będą umieszczane przy sklepowych półkach. Nowe rozwiązanie ma wspierać promocje konsumenckie, sampling produktów oraz pracę hostess. Agencja negocjuje umowy z pierwszymi klientami z branży FMCG.

(TW, 07.12.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.