Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 07, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dream Team przygotowała kampanię Pizzy Diabolo

Agencja reklamowa Dream Team przygotowała kampanię reklamową Pizzy Diabolo dla firmy TelePizza Poland.

Ogólnopolska akcja pod hasłem ”Pizza Diabolo – gorąca i ostra jak 100 diabłów. A że diabelskie… nie tuczy – nie grzech spróbować” obejmuje materiały POS w punktach sprzedaży (m.in. tacki do pizzy), Internet (m.in. Onet.pl) i komunikator Gadu-Gadu. Przygotowano ponadto działania ambientowe przed lokalami. Za internetową część kampanii odpowiada agencja interaktywna OS3 multimedia. Kampania potrwa do 6 stycznia.

(TW, 07.12.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.