Wojtek Sawicki i VIP team w kampanii x-komu i Fundacji Avalon dla Microsoftu
(screen Youtube.com/ x-kom.reklamy)
Wspólna kampania sklepu internetowego x-kom i Fundacji Avalon ma pokazać udogodnienia systemu operacyjnego Microsoftu dla osób z niepełnosprawnościami.
W kampanii udział bierze trójka ambasadorów, którzy w spotach reklamowych podpowiadają m.in., jakich narzędzi mogą używać osoby niewidzące albo jak wykorzystywać opcję sterowania urządzeniami wzrokiem. Ambasadorami są influencerzy Wojtek Sawicki (połowa projektu Life on Wheelz) oraz Monika Dubiel i Mikołaj Jabłoński, którzy jako VIP Team prowadzą działania przybliżające społeczeństwu życie osób niewidomych.
Fundacja Avalon to jedna z największych charytatywnych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami. Jest odpowiedzialna za przygotowanie i produkcję działań reklamowych, które prowadzone są w digitalu.
Kampanii towarzyszy specjalna oferta sprzedażowa na komputery z procesorem Intel Windows 11. X-kom przekaże Fundacji Avalon 100 zł ze sprzedaży każdego takiego sprzętu.
(KAP, 14.06.2022)