Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 08, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy zespół zarządzający w Warner Bros. Discovery w Polsce - u właściciela TVN

Dorota Żurkowska poprowadzi zespół commercial development i distribution, za Player i streaming odpowiadać będzie Maciej Gozdowski (fot. Mateusz Grochocki/East News)

Po fuzji Discovery z WarnerMedia koncern powołał nowy zespół zarządzający w Polsce. 

Prezeska Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN Katarzyna Kieli poinformowała wczoraj kto tworzy zespół, który pokieruje nową strukturą na polskim rynku.

Członkini zarządu TVN Dorota Żurkowska poprowadzi zespół commercial development i distribution dla obu połączonych grup. Podlegać jej będą Michał Walewski (sales director HBO) wraz z zespołem, oraz Dorota Pawłowska (director licensing and retail w Warner Media) i jej zespół. Żurkowska nadal ma odpowiadać za Eurosport i polską ofertę sportową, jak również za rozwój oferty online prowadzony przez Annę Gumkowską.

Za obszar news odpowiadać będzie Michał Samul, redaktor naczelny TVN 24 i "Faktów" oraz członek zarządu TVN. Katarzyna Kieli zapowiedziała, że jego zespół będzie pracować także "nad możliwościami współpracy z siostrzaną organizacją newsową w ramach Warner Bros. Discovery czyli CNN". 

Playerem i streamingiem kierować będzie Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Playera. W nowej roli ma również współpracować z HBO Max.

Zespołem ad sales pokieruje Piotr Tyborowicz, członek zarządu TVN i dyrektor biura reklamy TVN Media. Będzie odpowiedzialny za przychody z reklamy, sponsoringu oraz innych rozwiązań reklamowych telewizji i segmentu digital połączonego portfolio Warner Bros. Discovery w Polsce.

Marcin Bogłowski obejmie nowy zespół strategy, insights and data, a Jan Mróz - communication & PR. Obszar finansów podlegać będzie Rafałowi Ogrodnikowi, dyrektorowi finansowemu i dyrektorowi operacyjnemu. Pion prawny prowadzić będzie Dominika Stępińska-Duch jako head of legal.

"Dzisiaj w jednej grupie mamy platformy Player i HBO MAX, pełne spektrum kanałów telewizyjnych, do którego dołączają najbardziej znane kanały dziecięce, bibliotekę najlepszych produkcji fabularnych polskich i światowych łącznie z kultowymi serialami HBO oraz największymi filmami ze studia Warner Bros" - napisała w mailu do pracowników Katarzyna Kieli.

(BAE, KOZ, 08.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.