Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 03, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Financial Times” zmienia nazwę dodatku dla bogaczy

"How To Spend It" to czasopismo skierowane do światowej elity finansowej

Wydawca "Financial Times" uznał, że „How To Spend It” – dotychczasowy tytuł dodatku do brytyjskiego dziennika – nie przystoi w trudnych czasach. Miłośnicy luksusowego stylu życia sięgną więc teraz po „HTSI”.

Dystrybuowany w weekendowym wydaniu dodatek znany jest z doradzania światowej elicie finansowej, na co wydać ciężko zarobione pieniądze. W publikacji, określanej niekiedy mianem "listy zakupowej dla jednego procenta” społeczeństwa, zamieszczane są reklamy zegarków z najwyższej półki, wycieczek safari i ekskluzywnych jachtów.

Czytaj też: Wicenaczelny „Dziennika Zachodniego” kopiuje teksty Świadków Jehowy

Jak tłumaczyła redaktorka "HTSI" Jo Ellison, niestosowne byłoby zachowanie dotychczasowej nazwy dodatku w sytuacji, gdy świat zmaga się z negatywnymi skutkami pandemii, kryzysem wywołanym rosyjską inwazją na Ukrainę oraz szybko rosnącymi kosztami życia.

Nazwa "How to Spend It" została wymyślona w 1967 roku przez jedną z pracowniczek „Financial Times”. Uznała, że żonom bogatych finansistów przydałaby się rubryka z poradami, na co wydać pieniądze zarobione przez męża.

Czytaj też: Michał Marszał, prowadzący profile "Tygodnika Nie", z sukcesem rozpoczął zbiórkę na Patronite

(MZD, 03.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.