Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 03, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio ok. 1,4 mln widzów wiosennych odcinków "Milionerów" w TVN

Teleturniej "Milionerzy" prowadzi Hubert Urbański (fot. materiały prasowe)

Wiosenny sezon teleturnieju "Milionerzy" przyciągał do TVN średnio ok. 1,4 mln widzów.

Nowe odcinki programu można było śledzić od 28 lutego do 12 maja, a 1 czerwca nadano jeszcze odcinek specjalny z okazji Dnia Dziecka. Teleturniej pokazywano od poniedziałku do czwartku o 20.55. Najwięcej widzów oglądało wydanie z 21 kwietnia – 1,92 mln.

Czytaj też: RPO składa skargę na decyzję sądu w sprawie wykorzystania wizerunku w materiałach TVP

Odcinki od 28 lutego do 12 maja miały średnio 10,45 proc. udziału w grupie ogólnej i 9,57 proc. w komercyjnej 16-49.

Z kolei specjalny, wydłużony odcinek z okazji Dnia Dziecka (trwał ponad godzinę, 30 minut dłużej niż zwykle) śledziło średnio 1,76 mln osób, przy udziale w rynku 14,05 proc. w grupie ogólnej i 13,02 proc. w komercyjnej 16-49.

Dane uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (VOSDAL, czyli viewing on same day as live).

Czytaj też: Wicenaczelny „Dziennika Zachodniego” kopiuje teksty Świadków Jehowy

Dla porównania rok temu program wiosną śledziło średnio 1,51 mln widzów (dane bez VOSDAL).

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 03.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.