Już jutro pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Już jutro pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Już jutro pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 31, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

InPost partnerem strategicznym reprezentacji Polski w piłce nożnej

Logotyp InPostu będzie widoczny na bandach reklamowych w trakcie meczów rozgrywanych przez polskich zawodników (fot. materiały prasowe)

Operator logistyczny InPost podpisał dwuletnią umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której został sponsorem strategicznym reprezentacji narodowej piłkarzy i piłkarek we wszystkich kategoriach wiekowych.

Logotyp InPostu będzie widoczny na bandach reklamowych w trakcie meczów rozgrywanych przez polskich zawodników, ściankach konferencyjnych, ekranach reklamowych, autobusie reprezentacji, biletach, plakatach oraz strojach treningowych piłkarzy i piłkarek. InPost będzie również odpowiedzialny za dostarczanie kibicom biletów na spotkania zespołów.

Umowa będzie obowiązywać do lipca 2024 roku, czyli do zakończenia rozgrywek Euro 2024, ale istnieje możliwość przedłużenia współpracy o kolejne dwa lata.

Od 2015 roku głównym sponsorem reprezentacji piłkarskich jest Lotos, z którym umowa obowiązuje do końca 2022 roku. PZPN dotychczas nie miał sponsora strategicznego.

PZPN podkreśla, że umowa z InPostem ma najwyższą wartość w historii związku.

 

(KAP, 31.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.