InPost partnerem strategicznym reprezentacji Polski w piłce nożnej
Logotyp InPostu będzie widoczny na bandach reklamowych w trakcie meczów rozgrywanych przez polskich zawodników (fot. materiały prasowe)
Operator logistyczny InPost podpisał dwuletnią umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której został sponsorem strategicznym reprezentacji narodowej piłkarzy i piłkarek we wszystkich kategoriach wiekowych.
Logotyp InPostu będzie widoczny na bandach reklamowych w trakcie meczów rozgrywanych przez polskich zawodników, ściankach konferencyjnych, ekranach reklamowych, autobusie reprezentacji, biletach, plakatach oraz strojach treningowych piłkarzy i piłkarek. InPost będzie również odpowiedzialny za dostarczanie kibicom biletów na spotkania zespołów.
Umowa będzie obowiązywać do lipca 2024 roku, czyli do zakończenia rozgrywek Euro 2024, ale istnieje możliwość przedłużenia współpracy o kolejne dwa lata.
Od 2015 roku głównym sponsorem reprezentacji piłkarskich jest Lotos, z którym umowa obowiązuje do końca 2022 roku. PZPN dotychczas nie miał sponsora strategicznego.
PZPN podkreśla, że umowa z InPostem ma najwyższą wartość w historii związku.
(KAP, 31.05.2022)