Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 26, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska Press dostanie 320 tys. zł za promocję Małopolskiego Festiwalu Innowacji

W przetargu udział brały trzy firmy (fot. materiały prasowe)

Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego zapłaci Polska Press 320 tys. zł za przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej wydarzeń projektu Innowacyjna Małopolska.

Polska Press będzie odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji działań na portalach społecznościowych, plan mediowy, prace projektowe i produkcyjne, prowadzenie działań w social mediach, realizację materiałów filmowych i działania reklamowe.

Czytaj też: Prywatne media nie wejdą na zjazd "Solidarności" w Zakopanem. Ale sobie radzą

W przetargu poza Polska Press udział brały dwie agencje - White Octopus i kooki.

(KAP, 26.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.