PKO BP chce dotrzeć do przedsiębiorców
06.12.2006, 09:19
Pod hasłem ”Twój biznes traktujemy jak nasz własny” PKO Bank Polski rozpoczął kampanię wizerunkową bankowości dla przedsiębiorstw.
Głównym celem kampanii jest zmiana postrzegania PKO Banku Polskiego jako banku detalicznego. W ramach działań zaplanowano emisje reklamy w telewizji, przy programach informacyjnych i gospodarczych (”Wiadomości” TVP 1, ”Fakty” TVN, ”Wydarzenia” Polsat, ”Biznes” TVP 2, a uzupełnieniem są programy w TVN 24). Kampania telewizyjna wzmocniona jest ogłoszeniami prasowymi, głównie w dziennikach i tygodnikach opinii oraz w biznesowych tytułach tematycznych. Działania będą wspierane kampanią w Internecie oraz na wielkoformatowych nośnikach reklamy zewnętrznej. Reklama internetowa pojawi się w sekcjach biznesowych największych portali oraz w serwisach skierowanych do przedsiębiorców. Kampanię przygotowały agencja PZL, agencja interaktywna Hypermedia i dom mediowy Optimum Media OMD.(MŁ, 06.12.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










