TikTok z funkcją zwiększającą przejrzystość reklam dla użytkowników
Nowa funkcja jest dostępna na terenie Europy (fot. Solen Feyissa/Unsplash.com)
Platforma TikTok wprowadziła do swojej aplikacji funkcję "Informacje o tej reklamie", pozwalającą użytkownikom na sprawdzenie informacji dotyczących personalizacji działań promocyjnych i powodu ich wyświetlania.
Dzięki nowej funkcji odbiorcy treści reklamowych mogą m.in. sprawdzić parametry, na których podstawie wyświetla im się dana reklama, uzyskać dostęp do ustawień personalizacji reklamy i wprowadzić zmiany swoich preferencji. Na podstronie "Reklamy a Twoje dane" mogą przeczytać, w jaki sposób TikTok wykorzystuje ich dane do celów reklamowych.
Czytaj też: 178 reklam oglądaliśmy każdego dnia roku 2021. W tym roku najmniej spotów – w dniu wybuchu wojny
Funkcja "Informacje o tej reklamie" zadebiutowała na terenie całej Europy, a w najbliższych tygodniach zadebiutuje na całym świecie.
(KAP, 25.05.2022)