Tylko czterech polskich finalistów w konkursie reklamowym Eurobest Awards
06.12.2006, 09:06
Jedynie agencje Leo Burnett Warszawa i Arc Worldwide (z grupy Leo Burnett) reprezentują Polskę w finale międzynarodowego konkursu reklamowego Eurobest Awards.
Polacy wysłali na konkurs 68 zgłoszeń. Wśród 922 prac zakwalifikowanych do finału znalazły się tylko cztery z Polski. W kategorii prasa nominowano dwie reklamy banku Pekao SA (”Samoloty” i ”Rakiety”) autorstwa Leo Burnett Warszawa. Agencja ta otrzymała także nominację w kategorii reklamy telewizyjnej/kinowej za spot dla Ikei ”Nocna wizja”. W kategorii reklamy interaktywnej spośród polskich prac zakwalifikowano reklamę ”Pomaganie Wzmacnia” dla Centrum Wolontariatu zrealizowaną przez agencję Arc Worldwide. Jury łącznie nominowało 161 reklam filmowych, 311 prasowych, 202 zewnętrznych, 32 radiowe, 109 interaktywnych i 107 w kategorii marketingu bezpośredniego. Nie podano na razie krótkiej listy w kategorii kampanie zintegrowane. Pod względem liczby finalistów prowadzą Niemcy (227), Francja (130), Szwecja (108), Wielka Brytania (96) i Belgia (77). Laureatów Eurobest Awards 2006 poznamy w czwartek.(ROM, 06.12.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










