"Gazeta Wyborcza" i "Parkiet" poprawiły sprzedaż w październiku

Tylko "Gazeta Wyborcza" i "Parkiet Gazeta Giełdy" zanotowały wzrost sprzedaży w październiku br. w porównaniu z tym miesiącem ub.r. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Liderem sprzedaży jest ”Fakt” ze średnią 487 569 egz., co oznacza spadek o 9,56 proc. w porównaniu z październikiem ub.r. Druga jest ”Gazeta Wyborcza” ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 433 717 egz. (wzrost o 0,32 proc.). Trzeci jest ”Dziennik” – 202 135 egz. (ukazuje się od kwietnia br.). Kolejne miejsca zajmują:”Super Express” – 187 773 egz. (spadek o 10,26 proc.),
”Rzeczpospolita” – 141 049 egz. (spadek o 10,73 proc.),
”Przegląd Sportowy” – 70 788 egz. (spadek o 9,61 proc.),
”Gazeta Prawna” – 66 397 egz. (spadek o 16,55 proc.),
”Puls Biznesu” – 20 348 egz. (spadek o 8,14 proc.),
”Parkiet Gazeta Giełdy” – 9583 egz. (wzrost o 9,73 proc.).
W ZKDP brak danych o październikowej sprzedaży ”Trybuny”. Średnia sprzedaż w październiku br. tytułów ogólnopolskich ukazujących się dwa razy w tygodniu wyniosła:
”Gazeta Podatkowa” – 34 647 egz. (spadek o 0,43 proc.),
”Giełda Samochodowa” – 13 657 egz. (spadek o 23,73).
(SK, 06.12.2006)
