Wpływy reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Biosystem wybierze agencję  |  Polsat latem nagra dwie edycje popularnego show  |  Katarzyna Bosacka z programem  |  Netflix pokaże drugi sezon polskiego serialu  |  Szefowa Europejskiej Rady Pisarzy  |  Kontynuacja w jesiennej ramówce TVP Historia  |  Jak dziennikarze Reutera korzystają z AI  |  Wydatki na reklamę wzrosły w pierwszym kwartale  |  Polska Organizacja Turystyczna  |  Audience Network agencją mediową  |  Cut The Mustard z kampanią  |  Dentsu X rozszerza współpracę  |  OpenAI otworzy pierwsze biuro w Korei Południowej  |  Disney+ przejmie od Netflixa jeden z najpopularniejszych seriali animowanych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wpływy reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Biosystem wybierze agencję  |  Polsat latem nagra dwie edycje popularnego show  |  Katarzyna Bosacka z programem  |  Netflix pokaże drugi sezon polskiego serialu  |  Szefowa Europejskiej Rady Pisarzy  |  Kontynuacja w jesiennej ramówce TVP Historia  |  Jak dziennikarze Reutera korzystają z AI  |  Wydatki na reklamę wzrosły w pierwszym kwartale  |  Polska Organizacja Turystyczna  |  Audience Network agencją mediową  |  Cut The Mustard z kampanią  |  Dentsu X rozszerza współpracę  |  OpenAI otworzy pierwsze biuro w Korei Południowej  |  Disney+ przejmie od Netflixa jeden z najpopularniejszych seriali animowanych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wpływy reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Biosystem wybierze agencję  |  Polsat latem nagra dwie edycje popularnego show  |  Katarzyna Bosacka z programem  |  Netflix pokaże drugi sezon polskiego serialu  |  Szefowa Europejskiej Rady Pisarzy  |  Kontynuacja w jesiennej ramówce TVP Historia  |  Jak dziennikarze Reutera korzystają z AI  |  Wydatki na reklamę wzrosły w pierwszym kwartale  |  Polska Organizacja Turystyczna  |  Audience Network agencją mediową  |  Cut The Mustard z kampanią  |  Dentsu X rozszerza współpracę  |  OpenAI otworzy pierwsze biuro w Korei Południowej  |  Disney+ przejmie od Netflixa jeden z najpopularniejszych seriali animowanych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 18, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 2,31 mln osób oglądało "Sanatorium miłości" w TVP 1, program stracił widzów

Prowadzącą "Sanatorium miłości" jest Marta Manowska (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Czwarty sezon reality show "Sanatorium miłości" oglądało w TVP 1 średnio 2,31 mln widzów, ok. 900 tys. mniej, niż przed rokiem.

Telewizyjna Jedynka nową edycję pokazywała w niedziele. Zwykle o 21.15, od 20 marca do 15 maja (dwa odcinki nadano w inne dni - 18 kwietnia w Poniedziałek Wielkanocny i we wtorek 3 maja). Najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 3 kwietnia - 2,57 mln.

TVP 1, emitując "Sanatorium miłości", w grupie ogólnej miała średnio 17,66 proc. udziału. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 było to 11,23 proc., a w grupie komercyjnej 16-59 - 12,7 proc.

Dla porównania, rok temu trzeci sezon "Sanatorium miłości" notował średnio 3,24 mln widzów. Program emitowano jednak wtedy od początku stycznia do początku marca.

TVP 1 szykuje piąty sezon reality show. Rozpoczęto już do niego casting.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 18.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.