Najlepszy spot?
![](/images/contents/photo_70803_1652643259_big.jpg)
ELLEN OVERNIGHT
Powiemy Ci, która wersja video najbardziej zaangażuje Twoich klientów!
ELLEN to technologia oparta na wielu latach pracy psychologów i programistów, która pozwala mierzyć emocje respondenta na podstawie mimiki twarzy. Badanie jest realizowane online w naturalnych warunkach dla respondentów.
Wskaźnik Ellen Score określa, na ile emitowana reklama buduje zaangażowanie widzów oraz jak respondenci reagują na samą markę. Czy zatem emocje i poziom zaangażowania przekładają się na SPRZEDAŻ?
TAK! Dla Wakacje.pl zbadaliśmy 5 spotów video i 2 z nich osiągnęły znakomite wyniki Ellen Score jako najbardziej angażujące. Potwierdziła to emisja kampanii w digitalu, oba spoty miały o rząd wielkości lepszą konwersyjność w koszyku e-commerce – były SKUTECZNIEJSZE. To najlepsze potwierdzenie efektów badania i tezy, że emocje wpływają na zachowania konsumentów i wspomagają procesy sprzedażowe.
Polecamy również materiał przygotowany przez zespół TVN Media: https://tv.tvnmedia.pl/emocje-ktore-sprzedaja/
ELLEN OVERNIGHT to badanie max 4 spotów na 60 panelistach z grupy docelowej.
Wyniki są dostępne przed 10:00 rano, jeżeli materiały zostały dostarczone poprzedniego dnia do 15:00.
A to wszystko za 9 500 PLN!
Po więcej szczegółów zapraszamy na:
https://ellen.technology/pl/#overnight
(16.05.2022)