Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 05, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Gazeta Poznańska” już w ”Głosie Wielkopolskim”

Od wczoraj w Poznaniu ukazuje się już tylko jeden dziennik regionalny. Oficyna Wydawnicza Wielkopolski połączyła ”Głos Wielkopolski” z ”Gazetą Poznańską”.

Szata graficzna tytułu po połączeniu przypomina bardziej ”Głos Wielkopolski” niż ”Gazetę Poznańską”. W winiecie na pierwszej stronie ”Głosu Wielkopolskiego” pojawił się mały pasek z tytułem ”Gazeta Poznańska”, ale wewnątrz na paginach i w tytułach dodatków występuje już tylko ”Głos Wielkopolski”. Dwa kolory wiodące zmienionej szaty graficznej to niebieski (dotychczas był kolorem wiodącym w ”Głosie Wielkopolskim”) i czerwony (kolor wiodący ”Gazety Poznańskiej”). – Informując o fuzji, wydawca zagłuszył likwidację kolejnego tytułu regionalnego w Wielkopolsce, bo faktyczne ta operacja na tym polega. Czytelnicy zamiast dwóch gazet otrzymali zmieniony ”Głos Wielkopolski” – mówi Włodzimierz Bogaczyk, redaktor naczelny poznańskiej redakcji ”Gazety Wyborczej” (Agora SA). Uwagę zwraca, że zmieniony ”Głos” rozpoczyna się kolumnami z informacjami krajowymi i zagranicznymi, a dopiero na stronie ósmej pojawiają się wiadomości lokalne. – To może oznaczać początek przygotowywania gazet regionalnych Polskapresse do wspólnego projektu ogólnopolskiego, nad którym pracuje Tomasz Wróblewski – mówi Bogaczyk. Wczoraj Oficyna Wydawnicza Wielkopolski nie udzielała informacji na temat połączenia. Według naszych informacji w punktach sprzedaży prasy było w poniedziałek mniej więcej tyle egzemplarzy dziennika, ile wcześniej był ”Głosu” i ”Gazety Poznańskiej”. Klientom, którzy chcieli kupić ”Poznańską”, kioskarze proponowali ”Głos”. Magnesem dla kupujących był kolejny odcinek ”Atlasu Wielkopolski”, który oba dzienniki dołączały do swoich wydań od ponad tygodnia. Średnia sprzedaż ogółem ”Głosu” po trzech kwartałach br. wyniosła 31 139 egz., a ”Gazety Poznańskiej” – 27 839 egz. (dane ZKDP).

(GK, 05.12.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.