Nowa zabawa Radia Zet wsparta kampanią reklamową
Reklamy pojawią się w kilkunastu miastach Polski (fot. materiały prasowe)
Radio Zet kampanią outdooru będzie wspierać nową zabawę antenową "Daję słowo".
W trakcie trwania zabawy, która rozpocznie się w poniedziałek 2 maja, w wybranych pasmach prowadzący będą ogłaszać konkursowe słowa. Zadaniem słuchaczy będzie wychwycenie chwili, w której podane słowo pojawi się na antenie w abstrakcyjnym, niepasującym kontekście i jak najszybsze zadzwonienie do radia. Ten, kto dodzwoni się jako pierwszy i poprawnie poda słowo konkursowe, wygra nagrodę w wysokości 1 tys. złotych. Codziennie przewidziano kilka rund zabawy. Łączna pula nagród w akcji "Daję słowo" wynosi 70 tys. zł.
Zabawie Radia Zet towarzyszy kampania promocyjna pod hasłem "Daję słowo, wygrasz 1000 zeta", w której wykorzystano nośniki reklamy zewnętrznej w kilkunastu miastach Polski, m.in. w Warszawie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu, Szczecinie, Łodzi i aglomeracji śląskiej. Stacja promuje akcję również we własnych internetowych kanałach komunikacyjnych. Kampanię przygotował zespół działu komunikacji i social mediów Grupy Eurozet. Media zaplanowano we współpracy z agencją Zenith.
(KOZ, 29.04.2022)