Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 27, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Trudne sprawy" oglądało w Polsacie średnio 408 tys. widzów, a "Dlaczego ja?" - 504 tys.

W serialach paradokumentalnych "Trudne sprawy" i "Dlaczego ja?" są przedstawiane historie inspirowane prawdziwymi rozterkami zwykłych ludzi (fot. materiały prasowe)

Wiosenny sezon serialu paradokumentalnego "Trudne sprawy" oglądało w Polsacie średnio 408 tys. widzów. Z kolei serial "Dlaczego ja?" przyciągał  średnio 504 tys. osób.

Nowe odcinki obu produkcji Polsat pokazywał od 28 lutego do 25 kwietnia. "Trudne sprawy" można było oglądać o 13.40, a "Dlaczego ja?" o 14.40. Najwięcej widzów miał odcinek "Trudnych spraw" z 11 kwietnia - 536 tys. W przypadku "Dlaczego ja?" najwyższą widownię zanotował epizod z 10 marca - 620 tys.

W czasie emisji "Trudnych spraw" stacja osiągała 7,03 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ oraz 7,86 proc. w grupie komercyjnej 16-59. Z kolei podczas nadawania "Dlaczego ja?" Polsat miał 7,65 proc. udziału w grupie ogólnej i 8,52 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

Czytaj też: Średnio 1,77 mln widzów piątej edycji "The Voice Kids" w TVP 2

Z danych udostępnionych przez stację wynika, że w czasie emisji obu seriali Polsat był liderem w grupie komercyjnej 16-59.

Dla porównania, poprzedni sezon "Trudnych spraw", emitowany jesienią 2021 roku, osiągał średnio 419 tys. widzów, a rok temu wiosną - 463 tys. Z kolei "Dlaczego ja?" jesienią ub.r. śledziło 505 tys. osób, a wiosną 2021 - 666 tys.

Czytaj też: Serial "Zieja" z Andrzejem Sewerynem w TVP 1

W serialach paradokumentalnych "Trudne sprawy" i "Dlaczego ja?" są przedstawiane historie inspirowane prawdziwymi rozterkami zwykłych ludzi. Oba seriale produkuje Polot Media.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 27.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.