Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 26, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 140 tys. widzów serialu "Prawdziwe motywy" w TV Puls

W każdym odcinku serialowi policjanci rozwiązują jedną sprawę kryminalną, w której motywem sprawcy są uczucia (screen: YouTube/TV Puls)

Średnio 140 tys. widzów ogląda w naziemnym TV Puls kryminalny serial paradokumentalny "Prawdziwe motywy". Produkcja notuje wyniki poniżej średnich miesięcznych udziałów stacji.

TV Puls nadaje serial od 4 kwietnia, w dni powszednie o godzinie 16. Najwięcej widzów przyciągnął dotychczas odcinek z 15 kwietnia - 182 tys. Po trzech tygodniach w czasie emisji "Prawdziwych motywów" stacja ma 1,69 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 2,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,12 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

Czytaj też: "Projekt Cupid" w TTV miał średnio 337 tys. widzów

Dla porównania średni udział TV Puls w marcu wyniósł 2,97 proc. w grupie ogólnej 4+, 3,39 proc. w komercyjnej 16-49 i 3,51 proc. w komercyjnej 16-59.

W każdym odcinku serialowi policjanci rozwiązują jedną sprawę kryminalną, w której motywem sprawcy są uczucia. Śledztwa prowadzą cztery pary policyjne z Wydziału Kryminalnego Komendy Powiatowej w Tulejowie. "Prawdziwe motywy" dla TV Puls produkuje Constantin Entertainment Polska.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Donald Tusk pozwał Tomasza Sakiewicza. Powodem słowa o Smoleńsku

(MNIE, 26.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.