Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 26, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bauer podniósł cenę magazynów krzyżówkowych

Prawa do wydawania 13 zakupionych magazynów krzyżówkowych kosztowały Bauera prawie 15,8 mln zł (screen: bauer.pl/kontakt)

Podrożały magazyny krzyżówkowe, które Bauer kupił od Rozrywki. Czytelnicy zapłacą 50 gr więcej m.in. za miesięcznik "Rozrywka do Podróży" i "Rozrywka Magazyn".

Dwutygodnik "Rozrywka" jeszcze w marcu kosztował 4,60 zł, jego cena w kwietniu wzrosła do 4,99 zł. Wydanie kwietniowe miesięcznika "Rozrywka Jolki" kosztowało 4,80 zł, cena majowego wydania wynosi 5,99 zł. Cena majowego numeru "Rozrywki dla Każdego" wzrosła o 50 gr, z 5,30 zł (kwietniowe wydanie) do 5,80 zł. Miesięcznik "Rozrywka do Podróży" jeszcze w kwietniu kosztował 4,80 zł, w maju trzeba będzie zapłacić 5,30 zł. Z kolei "Rozrywka Magazyn" podrożał z 4,80 zł w kwietniu do 5,30 zł w maju.

Czytaj też: Bauer kupił prawa do wydawania 13 magazynów krzyżówkowych za blisko 16 mln zł

Wydawnictwo Bauer przejęło wydawanie czasopism w lutym, a kupiło je od firmy Rozrywka w grudniu zeszłego roku. Prawa do wydawania 13 zakupionych magazynów krzyżówkowych kosztowały Bauera prawie 15,8 mln zł.

(BAE, 26.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.