Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Natalya Sultanyarova przechodzi z G Partner do Httpool Polska

Natalya Sultanyarova przeszła z agencji G Partner do Httpool (fot. materiały prasowe)

Do zespołu Httpool Polska dołącza Natalya Sultanyarova - jako client solutions manager zajmie się obsługą kampanii na TikToku.

W zakresie kompetencji Sultanyarovej znajdzie się obsługa i optymalizacja kampanii oraz wsparcie w obszarze skalowania działań reklamowych na platformie TikTok. Będzie podlegać Adamowi Puchalskiemu (strategic sales lead).

Natalya Sultanyarova od czerwca 2018 roku do lutego br. pracowała w agencji G Partner jako SEM/Google Ads Specialist. Zaczynała jako advertising group head w Tembr Bank, a następnie pracowała jako media/marketing manager w Otto Group Russia, account manager w niezależnym domu mediowym ROSST oraz digital manager w agencji interaktywnej U group.

(AMS, 22.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.