Warner Bros. Discovery nie wierzy w sukces CNN+ i zamyka serwis
CNN przyciągnęła do CNN+ znanych dziennikarzy z konkurencyjnych sieci informacyjnych, takich jak Kasie Hunt z NBC News i Chris Wallace z Fox News (fot. CNN)
Tylko miesiąc będzie działał serwis streamingowy z newsami CNN+ grupy Warner Bros. Discovery. W czwartek firma poinformowała, że kończy jego działalność.
Streaming CNN+ ruszył z początkiem kwietnia, a zostanie zamknięty 30 kwietna. Po dwóch tygodniach funkcjonowania miał dziennie mniej niż 10 tys. widzów.
Oferta CNN+ obejmowała 8-12 programów na żywo dziennie, serię CNN+ Original i bibliotekę ponad 1000 godzin nagradzanych programów z zespołów CNN Original Series i CNN Films. Abonament w USA kosztował 5,99 dol. miesięcznie lub 59,99 dol. rocznie.
Czytaj też: Katarzyna Kieli prezeską Warner Bros. Discovery w Polsce i CEO TVN
Wiadomości CNN nie znikną jednak ze streamingów, mają trafić do szerszej oferty obejmującej również sport, rozrywkę i dokumenty. "Nasi klienci i CNN będą najlepiej obsługiwani przy uproszczonym schemacie streamingów" – napisał w oświadczeniu prezes i dyrektor generalny CNN Worldwide, Chris Licht.
(PAR, 22.04.2022)