Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 08, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio 357 i Radio Nowy Świat w czołówce najchętniej słuchanych stacji w sieci

Słuchalność Radia 357 przez internet wynosi 11,9 proc. (fot. Jakub Kamiński/East News)

Radio 357 jest wiceliderem słuchalności wśród stacji radiowych nadających przez internet, a Radio Nowy Świat ma identyczne wyniki jak Radio Zet - wynika z badania Krajowego Instytutu Mediów.

Według badania KIM, które było realizowane przez firmę Alternatywa Polska od 29 stycznia do 28 marca, dzienna słuchalność RMF FM przez internet wynosi 20,2 proc.

Drugie miejsce miejsce zajęło Radio 357 z 11,9 proc., a trzecie ex aequo Radio Nowy Świat i Radio Zet - po 7,9 proc.

W pierwszej dziesiątce były również: Radio Eska (5,4 proc.), Tok FM (5,2 proc.), RMF Maxxx (3,3 proc.), Antyradio (2,3 proc.), RMF Classic (2,1 proc.) i Radio Złote Przeboje (1,8 proc.).

Słuchalność radiowej Jedynki przez internet wyniosła zaledwie 1,4 proc., a radiowej Trójki - 1,3 proc.

"Słuchalność dzienną stacji obliczamy, dzieląc łączną liczbę osób, deklarujących słuchanie danej stacji poprzedniego dnia (choć raz, choć przez chwilę) przez ogół osób deklarujących słuchanie radia poprzedniego dnia (jakakolwiek stacja, choć przez chwilę)" - wyjaśnia "wskaźnik słuchalności dziennej stacji radiowych nadających przez internet" KIM.

Badanie KIM wykonywane jest metodą wywiadów telefonicznych. W przypadku słuchalności radia przez internet próba wyniosła 1721 wywiadów.

(KOZ, 08.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.