Adam Samsel dyrektorem strategicznym w Havas Warsaw
Adam Samsel przez ponad trzy lata pracował jako dyrektor strategii w K2 (fot. materiały prasowe)
Do zespołu Havas Warsaw dołączył Adam Samsel, który objął stanowisko strategy directora.
Samsel odpowiada za komunikację i doradztwo strategiczne zarówno dla głównych klientów agencji, jak i w ramach procesów new business. Ostatnio przez ponad trzy lata pracował jako dyrektor strategii w K2.
Czytaj też: Karola Kowalczyk i Milena Gronau-Kozyra zakładają The Reel Friends
Wcześniej doświadczenie zdobywał w działach strategii takich agencji jak: G7, Young & Rubicam, PZL i Leo Burnett. Prowadził działania komunikacyjne dla kilkudziesięciu marek w Polsce i za granicą, m.in.: Samsunga, T-Mobile, UPC, Procter & Gamble. Pracował przy takich projektach jak: „Eksperci” (Tesco), „Mały Głód” (Danio), „Zdrobnienia” (Heyah), „Kobieta pracująca” i „Mumio” (Plus), „Zostań legendą” (Samsung), „UPCeusz” (UPC). Kampanie, które współtworzył, były nominowane i nagradzane nagrodami Effie oraz Mixx Awards.
(AMS, 07.04.2022)