T-Mobile z dwiema kampaniami na Twitchu
Kampanie będą prowadzone w kwietniu (fot. materiały prasowe)
T-Mobile rozpoczął kampanie reklamowe oferty "Internet bez ograniczeń" na Twitchu. W ramach działań promocyjnych wykorzystywany jest m.in. autorski format reklamowy agencji VMLY&R.
Pierwsza reklama emitowana na Twitchu to Instant Reactions Ads, które jest uruchamiane automatycznie w momencie rozpoznania przez sztuczną inteligencję istotnego wydarzenia w grze. Format wykorzystuje algorytm monitorujący wydarzenia na ekranie streamera, gdy jego postaci w wybranej grze spadnie poziom życia, na ekranie pojawia się komunikat reklamowy.
W kampanii biorą udział topowi polscy streamerzy „League of Legends” na Twitchu: Karolina „Nieuczesana” Brodnicka, Damian „Nervarien” Ziaja oraz Krzysztof „ArQuel” Sauć. Transmisje potrwają do 26 kwietnia.
Na potrzeby drugiej kampanii na Twitchu, przeprowadzonej przez inStreamly, powstały trzy kreacje dopasowane stylem do gier takich jak "League of Legends" czy "Fortnite". W ramach działań promocyjnych wykorzystywany jest autorski mechanizm, umożliwiający zautomatyzowane zaciąganie nicków użytkowników z chatu streamu, które następnie umieszczane są bezpośrednio na kreacji im wyświetlanej.
Agencja VMLY&R odpowiada za przygotowanie koncepcji kreatywnej, wdrożenie technologii Instant Reaction Ads, produkcję oraz koordynację współpracy z influencerami. Za planowanie mediów odpowiedzialna jest agencja Mindshare.
(KAP, 06.04.2022)