Jarosław Soroczyński awansował na stanowisko account directora w Grayling

Jarosław Soroczyński karierę w branży PR rozpoczynał od pracy w Grayling (fot. materiały prasowe)
Jarosław Soroczyński, senior account manager, awansował na stanowisko account directora w dziale komunikacji korporacyjnej Grayling Poland.
Do nowych obowiązków Soroczyńskiego należą m.in. strategiczny nadzór nad projektami i zespołem. Kieruje on pracą dużego zespołu realizującego działania na rzecz klienta z obszaru technologii i finansów, jak również wspiera go w koordynacji na sześciu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Soroczyński karierę w branży PR rozpoczynał od pracy w Grayling w 2006 roku, potem pracował w agencji Questia. W 2018 roku wrócił do Grayling. Obecnie kieruje pracą dużego zespołu realizującego działania na rzecz klienta z obszaru technologii i finansów, jak również wspiera go w koordynacji na sześciu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Obszarami specjalizacji Jarosława Soroczyńskiego są komunikacja korporacyjna, B2B, produktowa oraz doradztwo kryzysowe. W ramach tych obszarów tworzył strategie i realizował działania dla firm z takich sektorów jak finanse, nowe technologie, FMCG, telekomunikacja, BPO/SSC, przemysł gazowy i chemiczny. Doświadczenie zdobywał wcześniej także w innych agencjach PR.
(AMS, 06.04.2022)
