Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 04, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Opóźnia się start Voice House Club. "Skupiamy się na poszerzeniu portfolio"

Na tym etapie w Voice House Club jedynym inwestorem jest spółka Kuźniar Media (screen Youtube.com/Kuźniar Media)

Start płatnej strefy subskrypcyjnej Voice House, która będzie oferowana pod nazwą Voice House Club, opóźnia się. "Naszym największym wyzwaniem w tej chwili jest pricing. Szukamy dobrego rozwiązania" – mówi Jarosław Kuźniar, twórca Voice House.

Według zapowiedzi Voice House Club miał ruszyć w pierwszym kwartale 2022 roku. Jednak termin startu został przełożony.

Poszerzenie portfolio

Choć nowa data nie jest znana, testowana jest już aplikacja z systemem car play do słuchania w podróży albo w smartwatchu.

Czytaj też: Oto 5 inicjatyw mediowych, które warto wesprzeć w 2022 roku

– Naszym największym wyzwaniem w tej chwili jest pricing. Szukamy dobrego rozwiązania. Na polskim rynku benchmarki nie są odpowiednie dla naszej usługi, szukamy szerzej – mówi Jarosław Kuźniar, założyciel Voice House.

Na tym etapie w Voice House Club jedynym inwestorem jest spółka Kuźniar Media, ale właściciel nie wyklucza dodatkowego finansowania dla szybszego wzrostu platformy. 

Voice House skupia się obecnie na poszerzeniu portfolio nie tylko o własne produkcje, ale też wyselekcjonowane treści innych producentów podcastów, także z zagranicy.

"Każda audycja to szansa"

– Do tego, jak sama nazwa wskazuje, Club to klub spotkań offline wokół treści. Tu też potrzebujemy chwili, żeby zaplanować model dostępu dla wyselekcjonowanych grup słuchaczy. W założeniu każda audycja to szansa na inny networking – zaznacza Kuźniar.

Czytaj też: Jak zachwyciły nas w telewizji tłumaczki języka migowego. „Można się zakochać”

Voice House to platforma podcastowa, która ruszyła jesienią 2020 roku. Oferuje autorom i markom obecność na Voicehouse.co i platformach streamingowych. Poza współpracą z markami produkuje też autorskie, dostępne bezpłatnie formaty, np. "Jarosław Kuźniar Podcast", "English Pro" Olgi Pietrykiewicz i "Ekonomicznie" z udziałem Rafała Hirscha.

(BAE, 04.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.