AD WO/MAN 2021. Zobaczcie zdjęcia z uroczystej gali konkursu
Zwycięzcy AD WO/MAN 2021. Fot. Lidia Skuza
Karolina Kałużna, Izabela Albrychiewicz, Katarzyna Lachowicz i Grzegorz Szczepański to zwycięzcy AD WO/MAN 2021. Arkadiusz Gwizdek został AD Marketerem Roku, a Marcin Gaworski otrzymał tytuł AD WO/MAN X-lecia. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z jubileuszowej gali.
W Centrum Konferencyjnym ADN w Browarach Warszawskich zebrali się przedstawiciele agencji reklamowych, PR, mediowych, studiów produkcyjnych, działów marketingu czy komunikacji.
Czytaj też: Mark Read, CEO WPP, na gali AD WO/MAN: Jako branża musimy zrobić wszystko, aby pomóc Ukrainie
- To wyjątkowe wydarzenie, które celebruje sukcesy najlepszych ludzi w świecie reklamy. Tym bardziej, że zwycięzców wybierają ludzie z branży - powiedział na scenie Mark Read, chief executive officer holdingu WPP. - To też szalenie ważne, że w tak trudnym czasie możemy poczuć trochę radości. Nasze myśli są oczywiście z ofiarami wojny. Jednak chciałbym też docenić was, Polaków, za to, jak działacie i wspieracie tych najbardziej dotkniętych tą tragedią.
Kliknijcie poniżej w galerię:
W tegorocznej edycji przedstawiciele branży głosowali na kandydatów w kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe, Studia produkcyjne oraz Agencje PR. Po raz czwarty została wręczona także nagroda AD Marketer Roku - dostał ją Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Škoda Polska. O sukcesie kampanii reklamowej w równym stopniu co praca agencji reklamowej, domu mediowego i studia produkcyjnego, decyduje bowiem udana współpraca z odważnym marketerem pracującym po stronie klienta.
Marcin Gaworski, szef 180heartbeats + Jung v Matt, otrzymał natomiast prestiżowy tytuł AD WO/MAN X-lecia.
Więcej o konkursie przeczytasz na stronie adwoman.press.pl.
***
Organizator konkursu: magazyn "Press"
Mecenas konkursu: Holding WPP w Polsce
Partner konkursu i nagrody X-lecia: TikTok
Partner kategorii Agencje reklamowe: Stowarzyszenie Autorów ZAiKS
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Studia produkcyjne: Škoda Polska
Partner kategorii Agencje PR: Press-Service Monitoring Mediów
Partner kategorii AD Marketer: dentsu
Partnerzy gali: British American Tobacco, Human Ark Animation Studio, Centrum Konferencyjne ADN w Browarach Warszawskich, F25 Production House, studio Cocosound, M-sound Multimedia, Mielżyński, Grimbergen.
Patroni medialni: Marketer Plus, Marketing przy Kawie, Nowy Marketing.
(CP, 03.04.2022)