TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: AD WO/MAN Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 31, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jubileuszowy 10. konkurs AD WO/MAN 2021 rozstrzygnięty. Lista zwycięzców

Wczoraj w Warszawie rozstrzygnięto konkurs AD WO/MAN 2021. Wybrano najlepszych specjalistów z branży.

Karolina Kałużna, Izabela Albrychiewicz, Katarzyna Lachowicz i Grzegorz Szczepański zostali tegorocznymi laureatami konkursu AD WO/MAN. Marcin Gaworski został AD Manem X-lecia, a Arkadiusz Gwizdek AD Marketerem 2021.

W czwartek wieczorem w Centrum Konferencyjnym ADN w Browarach Warszawskich rozstrzygnięta została 10. edycja Konkursu AD WO/MAN. Przedstawiciele agencji reklamowych, mediowych, interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych wybierali w tym konkursie najlepszych w czterech kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe, Studia produkcyjne oraz Agencje PR.

- To wyjątkowe wydarzenie, które celebruje sukcesy najlepszych ludzi w świecie reklamy. Tym bardziej, że zwycięzców wybierają ludzie z branży - powiedział na scenie Mark Read, chief executive officer holdingu WPP. - To też szalenie ważne, że w tak trudnym czasie możemy poczuć trochę radości. Nasze myśli są oczywiście z ofiarami wojny. Jednak chciałbym też docenić was, Polaków, za to, jak działacie i wspieracie tych najbardziej dotkniętych tą tragedią.

- Z naszego punktu widzenia, ważne jest teraz podejmowania odważnych decyzji i realizowanie niestandardowych działań. Szczególnie teraz warto sobie zadać pytanie - mieć czy być. Dla nas zdecydowanie ważniejsze jest być - dodawał Arkadiusz Gwizdek, AD Marketer 2021.

Marcin Gaworski, Admarketer X-lecia powiedział: - Trudno się cieszyć w takiej sytuacji, ale dziękuje bardzo za tę nagrodę. Pomagajmy Ukrainie. 

Czytaj też: Mark Read, CEO WPP, na gali AD WO/MAN: Jako branża musimy zrobić wszystko, aby pomóc Ukrainie

Każda z uczestniczących w plebiscycie firm mogła głosować na osoby z czterech shortlist. Głosujący nie mogli wskazywać i głosować na własnych przedstawicieli.

W kategorii Agencje reklamowe ze 192 punktami zwyciężyła Karolina Kałużna, współzałożycielka i dyrektorka kreatywna agencji Przestrzeń.

Press

Kolejne miejsca zajęli:

2. Wojciech Borowski, Group CEO McCann Poland (127 pkt.) oraz Igor Kaleński, prezes grupy BBDO w Polsce oraz global e-commerce lead w Molecular BBDO (127 pkt.) (ex equo)
3. Dawid Szczepaniak, chief creative officer w VMLY&R Poland (102 pkt.) oraz Grzegorz Krzemień, prezes i współtwórca GoldenSubmarine (102 pkt.) (ex equo) 

W kategorii Agencje mediowe ze 166 punktami wygrała Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM.

Press

Kolejne miejsca zajęli:

2. Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group Poland (141 pkt.)
3. Magdalena Kolenkiewicz, general manager w agencji Starcom (139 pkt.)
4. Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media (105 pkt.)
5. Beata Szcześniak, general manager agencji Spark Foundry (80 pkt.)

W kategorii Agencje PR ze 135 punktami wygrał Grzegorz Szczepański, chief executive officer w agencji Hill + Knowlton Strategies.

Press

Kolejne miejsca zajęli:

2. Katarzyna Życińska, prezeska 38PR & Content Communication (125 pkt.)
3. Tomasz Alberski, managing partner agencji Komunikacja Plus PR (124 pkt.)
4. Sebastian Hejnowski, CEO agencji SEC Newgate CEE (118 pkt.)
5. Sebastian Stępak, chief executive officer w agencji MSL (96 pkt.)

W kategorii Studia produkcyjne ze 158 punktami wygrała Katarzyna Lachowicz, ostatnio head of production Bites, obecnie freelancerka.

Press

Kolejne miejsca zajęli:

2. Marcin Dworucha, managing director, producer & partner F25 Production House (154 pkt.)
3. Jarosław Gajewski, prezes Lemon Film Studio (117 pkt.)
4. Magdalena Olak, managing director & executive producer w Tank (115 pkt.)
5. Maciej Maciantowicz, prezes Dynamo Film/Dynamo Group (78 pkt.)

Tytuł AD Marketera roku 2021 trafił do Arkadiusza Gwizdka, dyrektora marketingu marki Škoda Polska.

Press

Kolejne miejsca zajęli:

2. Rafał Jakubowski, marketing director mBank SA
3. Marcin Bogłowski, dyrektor departamentu consumer insights & data w TVN Discovery Polska oraz Dorota Wrotek-Gut, dyrektorka marketingu w Jerónimo Martins (ex equo)
4. Justyna Lach, dyrektorka marketingu w Yes Biżuteria 

Z okazji jubileuszu konkursu przyznano nagrodę specjalną AD WO/MAN X-lecia.

Po podliczeniu wszystkich otrzymanych punktów nominacyjnych we wszystkich edycjach konkursu okazało się, że najwięcej uzyskał ich Marcin Gaworski, szef 180heartbeats + Jung v Matt.

Press

Kolejni byli:

2. Grzegorz Krzemień, GoldenSubmarine
3. Piotr Piętka, Publicis Group
4. Izabela Albrychiewicz, GroupM
5. Ewa Góralska, MullenLowe MediaHub

***

Organizator konkursu: magazyn "Press"
Mecenas konkursu: Holding WPP w Polsce
Partner konkursu i nagrody X-lecia: TikTok
Partner kategorii Agencje reklamowe: Stowarzyszenie Autorów ZAiKS
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Studia produkcyjne: Škoda Polska
Partner kategorii Agencje PR: Press-Service Monitoring Mediów
Partner kategorii AD Marketer: dentsu
Partnerzy gali: British American Tobacco, Human Ark Animation Studio, Centrum Konferencyjne ADN w Browarach Warszawskich, F25 Production House, studio Cocosound, M-sound Multimedia, Mielżyński, Grimbergen.
Patroni medialni: Marketer Plus, Marketing przy Kawie, Nowy Marketing.

(CP, 31.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.