Średnio 293 tys. widzów "Instrukcji kochania" w TV 4

Serial "Instrukcja kochania" opowiada o pracy agencji, która pomaga ludziom dokonywać miłosnych wyborów (screen: YouTube/Polsat)
Serial "Instrukcja kochania" oglądało w TV 4 średnio 293 tys. widzów.
"Instrukcję kochania" kanał TV 4 emitował od 17 stycznia do 24 marca, najpierw od poniedziałku do czwartku o 19, a później o 18. W czasie nadawania serialu stacja miała 2,22 proc. udziału w grupie 4+, 1,92 proc. w komercyjnej 16-49 i 2,26 proc. w komercyjnej 16-59.
Dla porównania, w lutym TV 4 notował 2,47 proc. udziału w grupie 4+ i 2,54 proc. w grupie komercyjnej 16-59.
Serial "Instrukcja kochania" opowiada o pracy agencji, która pomaga ludziom dokonywać miłosnych wyborów. Jego producentem jest Polot Media.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 30.03.2022)
