Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 28, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kurdej-Szatan założyła fundację - akcja w związku z wojną

Barbara Kurdej-Szatan w reklamach sieci Play występowała od prawie dekady (fot. Screen/https://youtu.be/Xw5K8qb4nFQ)

Aktorka, piosenkarka i prezenterka telewizyjna Barbara Kurdej-Szatan, znana przede wszystkim z występów w reklamach sieci komórkowej Play,  założyła Fundację "Z Porywu Serca”.

Za jej pośrednictwem prowadzić ma m.in. działania edukacyjne skierowane do dzieci i młodzieży. We wtorek, 29 marca, startuje pierwszy projekt fundacji pod nazwą "Serce dla Ludzi Granicy", w ramach którego profesjonalną pomoc psychologiczną otrzymają osoby dotknięte kryzysem humanitarnym na wschodniej granicy Polski oraz uchodźcy uciekający przed wojną w Ukrainie. W jej ramach pod numerem 800 805 105 zostanie uruchomiony bezpłatny Telefon Zaufania dla mieszkańców terenów przygranicznych, wolontariuszy i aktywistów z organizacji pozarządowych niosących pomoc, służb mundurowych oraz uchodźców uciekających przed wojną w Ukrainie.

W prowadzeniu fundacji Barbarę Kurdej-Szatan wspierają członkowie zarządu – mąż Rafał Szatan i siostra Katarzyna Kurdej-Mania. Aktorka zaprosiła do współpracy również byłego rzecznika praw obywatelskich dr. Adama Bodnara, psycholożkę Małgorzatę Ohme oraz psychodietetyczkę Katarzynę Błażejewską-Stuhr, którzy wspólnie utworzyli Radę Fundacji.

Partnerem merytorycznym akcji jest Fundacja "Wolno Nam", która odpowiada za rekrutację psychologów, obsługę Telefonu Zaufania i organizację indywidualnego wsparcia w ośrodkach. Telefony odbiera kilkunastu doświadczonych ekspertów m.in. w zakresie interwencji kryzysowej. Pomoc udzielana jest w dwóch językach – polskim i ukraińskim.

Na początku listopada występująca w reklamach sieci komórkowej Play aktorka Barbara Kurdej-Szatan - używając wulgaryzmów - skrytykowała postępowanie Straży Granicznej wobec dzieci imigrantów. Potem wpis usunęła i przeprosiła, a firma zdystansowała się od jej komentarza. "Wiadomości publikowane na jej prywatnych profilach w mediach społecznościowych wyrażają jej opinię i nie są w żadnym wypadku stanowiskiem Play" - napisano na twitterowym koncie marki.

W związku z tym wpisem Barbary Kurdej-Szatan, prezes TVP Jacek Kurski zapowiedział, że aktorka serialu "M jak miłość" nie wystąpi już w Telewizji Polskiej.

(AMS, 28.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.