Mediapanel: w lutym Wprost.pl liderem zestawienia serwisów tygodników
W lutym Wprost.pl odwiedziło 8,48 mln użytkowników (screen Wprost.pl)
W lutym największy procentowy wzrost liczby użytkowników zanotował serwis Polityka.pl. Liderem zestawienia serwisów tygodników ponownie był Wprost.pl.
Jak wynika z danych Mediapanel, w lutym Wprost.pl (PMPG Polskie Media) odwiedziło 8,48 mln użytkowników (wzrost o 20,30 proc. w porównaniu ze styczniem 2022). Dalej znalazły się: Dorzeczy.pl (Orle Pióro) - 3,52 mln (wzrost o 3,13 proc.), Newsweek.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 2,72 mln (wzrost o 1,81 proc.), Polityka.pl (Polityka) - 1,74 mln (wzrost o 32,09 proc.), Tysol.pl (Tysol) - 1,11 mln (wzrost o 10,77 proc.), Niedziela.pl (Kuria Metropolitalna w Częstochowie) - 1,10 mln (spadek o 0,29 proc.) i Gosc.pl (Instytut Gość Media) - 0,76 mln (spadek o 17,71 proc.).
Na Dorzeczy.pl spędzaliśmy najwięcej czasu
Najwięcej czasu internauci spędzili w serwisie Dorzeczy.pl - 9 min 44 s. Dalej były: Wprost.pl - 8 min 34 s, Polityka.pl - 5 min 53 s, Niedziela.pl - 5 min 15 s, Newsweek.pl - 3 min 56 s.
Serwisy Gosc.pl i Niedziela.pl nie są audytowane, ich wyniki są estymowane.
(BAE, 28.03.2022)