Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 28, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediapanel: w lutym Wprost.pl liderem zestawienia serwisów tygodników

W lutym Wprost.pl odwiedziło 8,48 mln użytkowników (screen Wprost.pl)

W lutym największy procentowy wzrost liczby użytkowników zanotował serwis Polityka.pl. Liderem zestawienia serwisów tygodników ponownie był Wprost.pl.

Jak wynika z danych Mediapanel, w lutym Wprost.pl (PMPG Polskie Media) odwiedziło 8,48 mln użytkowników (wzrost o 20,30 proc. w porównaniu ze styczniem 2022). Dalej znalazły się: Dorzeczy.pl (Orle Pióro) - 3,52 mln (wzrost o 3,13 proc.), Newsweek.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 2,72 mln (wzrost o 1,81 proc.), Polityka.pl (Polityka) - 1,74 mln (wzrost o 32,09 proc.), Tysol.pl (Tysol) - 1,11 mln (wzrost o 10,77 proc.), Niedziela.pl (Kuria Metropolitalna w Częstochowie) - 1,10 mln (spadek o 0,29 proc.) i Gosc.pl (Instytut Gość Media) - 0,76 mln (spadek o 17,71 proc.).

Na Dorzeczy.pl spędzaliśmy najwięcej czasu

Najwięcej czasu internauci spędzili w serwisie Dorzeczy.pl - 9 min 44 s. Dalej były: Wprost.pl - 8 min 34 s, Polityka.pl - 5 min 53 s, Niedziela.pl - 5 min 15 s, Newsweek.pl - 3 min 56 s.

Serwisy Gosc.pl i Niedziela.pl nie są audytowane, ich wyniki są estymowane.

(BAE, 28.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.