Nowe nazwisko w Republice  |  Wydawnictwo Marginesy porozumiało się z autorką "Chłopek"  |  Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Nowe nazwisko w Republice  |  Wydawnictwo Marginesy porozumiało się z autorką "Chłopek"  |  Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Nowe nazwisko w Republice  |  Wydawnictwo Marginesy porozumiało się z autorką "Chłopek"  |  Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 26, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trzymajcie się, Ukraińcy - na Warsaw Spire i Centralnym

Wiadomości wyświetlane będą w weekend w trzech warszawskich lokalizacjach, m.in. na Dworcu Centralnym (fot. materiały prasowe)

Na wieżowcu Warsaw Spire, na ekranach Dworca Centralnego w Warszawie oraz Hotelu Marriott w stolicy wyświetlonych zostanie w ten weekend ponad 5 tysięcy wiadomości ze słowami wsparcia dla Ukraińców. To akcja globalnej platformy do nauki języków Preply opracowanej przez Ukraińców z pochodzenia.

Już ten weekend (26-27 marca) w ramach inicjatywy “Wiadomości dla Ukrainy” w trzech bardzo popularnych warszawskich lokalizacjach wyświetlone zostaną wiadomości pochodzące od mieszkańców 115 krajów i napisane w 84 językach. Preply tłumaczy je na ukraiński. Organizatorzy akcji chcą dotrzeć do społeczności ukraińskiej z – jak napisali – “wiadomościami pełnymi wsparcia i nadziei od mieszkańców z całego świata”.

- Byłem świadkiem dwóch ukraińskich rewolucji w moim życiu, w których walczono o wolność. Dzisiaj ponownie Ukraińcy bronią swojej wolności i niepodległości narodowej – mówi Kirill Bigai, dyrektor generalny Preply i Ukrainiec z pochodzenia. - Zwracam się do wszystkich o to, by wsparli ukraiński naród w tej walce. Niezależnie od tego, czy będzie to pomoc w formie wsparcia dla ukraińskiego kolegi, czy zaprzestanie działalności biznesowej na terenie Rosji, czy przez przekazanie darowizny na rzecz organizacji charytatywnej.

Wiadomości wciąż można wysyłać. Kto chce podzielić się ciepłym słowem z ukraińskimi uchodźcami przebywającymi w Polsce może to zrobić, wchodząc na aplikację preply.com.

Press

(CP, 26.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.